nursnmz haticelik ben 5. Ayda oldum 6. Ayındayız şuan gecikti 1 yıla kadar olmaması normal diyor doktorlar
ummu974_ Sen yine de dikkat et benim oğlum sekiz aylık şuan da hiç âdet olmadan hamile kaldım ve bugün düşük yapıyormuş bunu öğrendim çok zor şuan açıdan sen yine de dikkat et
Elfgrn Aleynaslan96 🤣🤣 sorma ha oldum ha olucam diye bekledim sonuç hala bekliyorum. 18. Aya kadar bekliyorum fazla aktif emzirme olduğundan olmuyorum muhtemelen o değil boş yere adet belirtileri yaşıyorum ağrı şişkinlik sivilce vs kuru kuru çektiğime yanıyorum
Aleynaslan96 Elfgrn bende aynı şekilde aktif emziriyorum ondan dolayı olamıyorum doktorum tarlusal kullanabilirsin dedi ama emzirdiğim için emin olamadım içmedim kendi kendime olmayı bekliyorum 😂
Elfgrn Aleynaslan96 Doktor değilim ama emzirme döneminde tarlusal önerilmiyor diye biliyorum doktorum ve çevremden bildiğim kadarıyla bende o yüzden içmedim tarlusal
duygulu3406 haticelik oğlum 4 aylık 40 ı çıkınca olmuştum. 20 gün önce de oldum. Şimdi yine oldum🤦♀️ olmadığjm zamanların acısı çıkıyo. Herkesin sütü koruyo da benim neden korumuyo ya😀
Ezgikayaa Ayında oldum. Hatta olmuyo diye doktora gittim altif emziriyorsun 2 yıla kadar normal dedi. Yine de dikkat etmekte yarar var 🙃
nurftma 9 ay 25 günlük oğlum var bende daha olmadım. Hamile değilim (Allah korusun bidaha tövbe). Aktif emziriyorum sanırım o yüzden.
Deletedmom_216 nurftma kiz deme oyle😳 arkadasim da senin gibi oyle diyodu oglu 7 sylikken mi ne hamile kaldi. Simdi dogurdu ikisine bir bakiyo 🤦🏻♀️