Merhaba kızlar. Bebeğim 1 aylık oldu doğumdan hemen sonra yapılan hepatit b aşısının ikinci dozunu olacağız. Taze anne olduğum için biraz endişeliyim. Ateş yapar mı acaba ya da önceden tedbir olması için calpol içirsem mi bilmiyorum. Siz nasıl davranmıştınız ilk aşınızda?