11 aylik kızım biseye sinirleniyor kafasını geriye atıyor çok sinirime dokunuyor bu hareketi ya.kafasina eliyle vuruyor vurma diyorum daha çok vuruyor inadına.sizin böyle Bi durum yaşandı mi ? Hani anlamıyor dicem sanırım inadına yapıyor çünkü sacin nerde diyorum gösteriyor ayağın nerde diyorum gösteriyor bay bay yapıyor alkış yapıyor Bi o huyunu duzeltemedim