En az ayda bir halsizlik kolunu kanadını kaldiramama durumu oluyor bende parasetamol kullaniyorum bi sure sonra geciyor 3-4 ay sonra tekrar. Bebegim kucuk 2 aylik ona bulasmasin diye maskeyle emziriyorum cok dikkat ediyorum ama bulasacak diye de ck korkuyorum hi yandan. Neden bu kadar hassasim bagisikligim mi dusuk bilmiyorum basina gelen var mi ne yapabilirim :(