Kızlar normalde devit 3 kullanıyordum doktorumdan içeriği daha temiz bir D vitamini istedim pedia-D verdi kullanan var mı? Eczacıya sordum dedim ben devit 3 kullanıyordum içeriği daha temiz vitamin istedim doktor pedia-D verdi, dedi ki hepsi aynı hiç farkları yok. Sizce?