Kızlar bebeğimle parka giderken hep kova kürek götürdük. Oynardı akranlarınım yanında ama geçen güne kadar elinden bir çocuk kendinden küçük elinden kovasını gelip aldı annesi geri getirdi ama kadın gelene kadar bizimki ağlamaya başladı. O günden beri çocukların yanında bile oturmuyor daha öncede park yani elinden alınmıştı sorunsuz çözdük biraz ağlayıp ama bu sefer aşırı tepki verdi artık yan yana bile otırmadan kaçıyor başkasının oyuncağı dahi olsa anne kucağına diyip yanıma geliyor elinden birşeyini bırakmıyor kendide oynamıyor alacaklar diye öylece tutuyor yakınında çocuk varsa.Bugün kitap okurken annecim bak arkadaşlar oynuyor sende parkta oynuyorsun dedim ben oynamayacağım dedi neden dedim elimden alıyorlar dedi. Ben ne yapmalıyım nasıl tekrar sevdireyim çocukları. Anlattım istemezsen vermek zorunda değilsin biz yanındayız ben müdahale ederim annecim dedim. Zaten kimsemiz yok burada ve parkta sosyalleşen çevre bulmaya çalışan bir çocuk ürkek bir çocuktu ama baya aşmıştık aylardır sorunumuz yoktı.Şimdi başa sardı herşey çocuk olan evet kendinden küçük çocuk ne bilsin alırken ama benimkinde acayip etki yaptı bu sefer bu olay nasıl aşabiliriz. Kendnden büyük kontrollü çocuklar adım atınca oynuyor ama