Kızlar yaa bir kaç gündür aklıma çok takıldı şimdiye kadar böyle bir şey yok tu on gündür bebeğim alt dudağını ve alt çenesini öne doğru getiriyor ve öylece kalıyor bir sorun mu var acaba çenesinde yoksa bebek olduğu için neyi öğrense öyle mi yapıyor 🥺