2kiz tabiki yapabilirsiniz. Ben tabiki kendi yaşadığım süreci anlatıyorum, lazer olayı zaten kolay olması acısız uyutmadan kaldığın yerden devam edebilmek için. Şöyle anlatayım, hastaneden çıktım, evime geldim, yaklaşık 1 saat sonra yanma oluyor gözde, bu süreçte dr uyumamı önermişti uyumuştum. 2 saat sonra yanma geçiyor kalkıp damlalarına başlıyorsun. Tek dikkat edilecek şey uykularda yan yatmamak, yani gözün sıkışmaması. Yüzünü düz tutmak gerekiyor bir süre, ve damlaları düzenli kullanmak; bunun dışında bir durum yok.