Sinemkaan25102022 Benim ilk bebeğim emzik tutmadı fazla da uğraşmadım tutsun diye . Ama çevremde verenler emziğin kurtarıcı olduğunu söylüyor Daha sakin oldunlarını söylüyor Sorum şu ki emzik bıraktırmak zormu Kaç yaşında bıraktırdınız zor oldumu
Burkiyyy Sinemkaan25102022 benim oğlumda ilk zamanlar tutmadı 4 aylıkken tutmaya başladı oda uykuya geçişte felan veriyorum sürekli vermiyorum zaten sonra ağzından atıyor . Ama alışkanlık oldu tabi şuan 12 ay 7 günlük ne zaman bıraktırırım bilmiyorum. Bende bekliyorum bakalım bıraktıdanlar nasıl bıraktırmış
aysebb Sinemkaan25102022 Ağlayan, pek durmayan bir bebeğiniz yok ise hiç tutturmayın gerek yokki. Bazı bebeklerde evet kurtarıcı olabilir ama sizin buna ihtiyacınız var mı önemli olan o. Benim kızımda tutmamıştı bende hiiiç üstelememiştim şimdi 8. ayımıza giriş yaptık emzik nedir bilmez gerekli birşey değil emzik her bebek için. Emziksiz bebekte olur 👍😊
Kdm Sinemkaan25102022 benim oğlum da geç emzik tuttu uykuya geçişi kolaylaştırıyo şuan 17 aylık sadece uyku öncesi veriyorum gece boyuna ağzından çıkarıp uyuyo . Birkaç aya bıraktırmayı düşünüyorum