Hanımlar 8 haftalık gebeyim kasıklarımda batmam cok oluyor ama normal karşılıyorum rahim büyüdüğü için ağrı yapabiliyormuş ama afedersiniz idrarımı yaparken ağrı oluyor ve kasıklarım taş gibi bu enfeksiyon belirtisini doktorada gtmiştim geçen hafta suyun içine karıştırılan toz ilaç vermişti kullandım bilmiyorum bir işe yaramadı bulantımdan su da içemiyorum ne yapabilirim sizce