littledoga1 Merhaba anneler 🌸 kızım arada üşüme girer gibi kendini titretiyor ya da sallıyor diyeyim 🙈tam olarak niçin yaptığını anlamış değilim cisini yaparken olduğunu düşünüyorum fakat bu bir rahatsızlık işareti olabilir mi bunu yaşayan var mıı
Unicorn67 littledoga1 kqc aylik ? Benim kızımda yapiyordu şimdi çok nadir yapıyor 9.5 aylık doktora sorduğumda oda cisinden dolayı demişti
minikoglan littledoga1 benim oğlumda öyleydi bende hep endişe ediyordum ama yaz gelince evde sadece bezle dolaşmaya başladı o zaman anladm ki çişini yaparken titriyormuş ürperme gibi . Normalmiş şuan 2,5 yaşında ayda yılda bi yapar
inarches littledoga1 Benim kızımda şuan 3 ay 5 günlük 2. Aydan beri yapıyor saniyelik yapıyor bende çok endişeleniyordum.Neden yaptığını çözmeye çalışıyordum tek olmadığım için rahatladım.
littledoga1 minikoglan ay içim rahatladı 😍 bugün bir yazışmada gördüm bebek kum dokuyormus o sebeple yapıyormuş ama elbet başka belirtileri de olurdu huzursuzluk ağlama idrar yapmakta zorlanma gibi.. yine de insan korkuyor 🥹
Araslimm Benim oglumda da uzun zamandir var. Endiselenmistim ilk zamanlar ama sonra internetten arastirdim bu ürperme cisini yapinca oluyor. 16 aylik hala devam ediyor bizde.