mrs_moomm Merhabalar sevgili anneler🌸 bebislerinizin dogum saclarini kestiniz mi ben kizimin kestirmedim kıyamadim ama bazen aklıma takılıyor yanlış mı yapiyorum acaba diye. Kestirenler niçin kestirdiler acaba
gulceebrar mrs_moomm merhaba, biz 7 günlükken doğum saçlarını kesip ağırlığı kadar sadaka vermiştik. Hem sünnet oluşu hemde bebek gelişimi açısından saçların kesilmesinin daha faydalı olduğunu okumuştum.
minikkus434 mrs_moomm kestirenler daha gür saç gelsin die kestiriyor ve saçın Gr kadar altın veriliyor birisine
Nacafa mrs_moomm yok yapmadım. Gerek duymadım açıkçası saçları çok fazlaydı zaten boyunu kısalttık sadece.
Benoyleuygungordum__ mrs_moomm Benim oğlumun saçları baya uzadığı için aşırı terliyordu duş aldirsam ilk emmede göl gibi oluyordu 🥹 Kazitmadik ama kestirdik . Bende kiyamiyordum 🫠 Baya rahat etti kestirdikten sonra bu kadar rahatsız etmeseydi saçları yine bu kadar bile kestirmezdimm😂 Yani 6aylikken ilk kesimi yaptık denebilir
mrs_moomm minikkus434 o 7 gunlukkenmis ondan once duymamistim göz kararı bağış yaptik ama sac sagligi konusundan emin degilim gür olur mu ki sanmıyorum hepsi bir ayni anda uzadiklari için muhtemelen oyle görünüyor ama bilemedim
minikkus434 mrs_moomm yaşı geldiğin de kesilir biz de ağırlınca altın verilir hep derlerki anne saçı kesilmesi gerek sünnet derler
Benoyleuygungordum__ mrs_moomm tamamen kazitmadik benimkinin baya saçı vardı topluyordum falan sen düşün 😂
OncedenGurme mrs_moomm ilk kez 2 yaşında uçlarından aldırmıştım. Çünkü uçları çok incelmişti taranmıyordu
OncedenGurme mrs_moomm yoo değil şu an 4 yaşına girmek üzere. Toplam 3 kere uçlarından kestirdim belinin az biraz üstünde saçları
Minaa66 mrs_moomm kestirmedik hic kesince daha uzun olduğuna bek inanmıyorum oyle söyleniyor bize biz kestirme taraftari değiliz kizimin saçları ne döküldü ne uzadi suan toka takicagimiz gibi uzun değiller ana sac daha bu arada 13 aylik
senay_97 hiç kesmedim 20 aylık. doğduğunda baya saçlıydı 4.ayda döküldü sonra geri uzadı saçları. arkadaşım kazıttı kızının saçını gür çıksın diye ama hala seyrek saçlı. tamamen genetik.
mrs_moomm senay_97 dmi bnde öyle düşünüyorum bnmkide saçlı doğdu ama 2,5 aylık çok dökülüyor endişelndim