Benim oğlum 18 aylık memeyi keseli 4 gün oldu , salça sürmüştüm eli memeye gidiyor ama salçalı görünce kapatıyordu ilk iki gün sonra ki iki gün hiç sürmedim emmedi ee kaka olmuş büyüdün sen vs gibi konuşuyorum kapatıyor emecek misin diyorum kendi istemiyor ama hem sarkıyor hem korkuyor gibi 😅 geceleri çok zorlanıyorum sürekli uyanıyor , memede uyuduğu için öncesinde , inşallah deliksiz sabaha kadar uyur o zamanlar gelir mi bilmiyorum kriz anları çok zor gündüz bir şekilde hava sıcak idare ediliyor dışarı da falan ama geceler uykusuz 🥲 Allah yardımcı olsun ama kararlı olmak çok önemli