kuzeyardenn ben size tam net anlatayım şimdi biz araba içim girdik bir arkadaş tavsiyesi ile o da girdi bekliyor hatta .Onun tanıdığı vardı bizimle görüştrdü. Bizim de kafamıza yattı bizde girdik ama kagitlarda fmt yerinde bizim arkadaşın adı yazıyor. Zaten o girdi tavsiye etti bizde öyle girdik ama fmt yerinde onun adı yazıyor.Galiba bir para alacak.Bu para benim peşin yada organizasyon param dan verilmiyor ona deyil mi