Desperite ben 5 yıl önce eminevimden ev aldım hiçbir sıkıntı yaşamadım o zaman bekardım fazla kazandığımda ayda 2-3 fazla taksit ödediğimde diğer 2 ay paran olmazsa sıkıntı yok çünkü o 2 ayı geçen aydan ödemiş oluyorsun banka öyle değil ama… Ama size tavsiyem şu sakın peşinat taksitine girmeyin örneği şöyle veriyim benim elimde 25 bin vardı bende 10 bin daha olsun 35 bin peşinatla gireyim dedim o 10 bini eminevi verdi ama ben ayrıca eminevine 10 bin borçlandım ve 6 ay taksitle ödedim bana zararı şu oldu, ikinci kurada bana ev çıktı ağustos ayında evi almam gerekirken bu 6 aylık taksit yüzünden 6 ay ileriye attı yani ağustosta alacakken mart ayında aldım zaman kaybı oldu bana… Ben bunu danışmadan iyi dinlememişim, bak şunu unutma peşinat ayrı, peşinat taksiti çok ayrı bu ikisi birbirinden çok farklı, benim zamanımı bozan peşinat taksitiydi, haa bu benim hatamdı bırak peşinatın elinde olduğu kadarını ver, peşinat taksitine girme , sorun olursa sorabilirsin