zeykan1 merhabalar, merzifonluyum istanbulda yaşıyorum. Annemlere 4 5 ayda bir 15 günlük gelip dönüyorum inanın o 15 günün son günlerinde de evde durmaktan sıkılıyorum. Minicik bi ilçe genç nufus bence daha fazla kafeler caddesi maşallah gençlerle dolu. Yinede sevindim sizin adınıza fazla pisliği olmayan sakin bi yer. İnanın bu devirde bence huzurlu bi ortam daha ön planda olmalı sıkılmaya çare var :)