Kızlar benım bebegıme bır turlu duzen oturtamadm su an tam 4 aylık oldu 20 gunde hıc gram almamıs doktorumz gunluk ıctıgı mıktarı not al dedı bır gunde(24 saatte) 700-800 ml arası ıcıyormus
Yeterlı degıl dedı
Sızler ne kadar verıyosunz ve kac saat aralıklarla ? Bu arada anne sutu alıyo mama ıcmıyo sagıp verıyorum emmedıgı ıcın :/