Oğlum temmuzda 3 yaş olacak maşallah herşeyi anlayan çabuk öğrenen çocuğum tuvalet konusuna gelince algıları kapanıyor gibi asla tuvalete veya lazımlığa yapmıyor. Tutuyor tutuyor en sonunda dayanamayıp altına kaçırıyor uzun zamandır ilk kez bugün teyzesi lazımlığına yaptırabildi ağlayacaktım nerdeyse (biraz rüşvetle oldu ama neyse) aynısını bende yapıyorum ama asla oturmuyor bile ne yapacağım hiç bilmiyorum kendimi iyi hissetmiyorum bu süreçte. Taktiklerinize tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏🏻