3melekannesi_ Arkadaşlar merhaba, kızım neredeyse 10 aylık olacak. Tek başıma büyütüyorum ailemden uzağım yürüteç aldım çok arada koyuyorum içine bazen günler geçiyor hiç koymadığım oluyor yinede içim rahat değil.Siz nasıl yapıyorsunuz?
Madamehappyyyyy 3melekannesi_ Bende tek büyüttüm ama hiç koymadım. Tavsiye edilmiyor zaten kullanan çocukların çoğu çap bacak ve parmak ucunda yürüyor. Oğlum 11 aylıkken de yürüdü.
Hlmylmz 3melekannesi_ ben 6 aylık koydum zaten 2. Çocuk üstüne çok hareketli yani kucakta durmuyor kayıyor şuan 8 aylık yürüyen olmasa bittik yani
sezer2022 3melekannesi_ 10 ay koymak için geç değil mi 🙈 yani biraz egzersiz yaptırsanız zaten yürüme ayına gelmiş, tembellik yapmasın.. ben 7 aylıkken koymuştum hiç emeklemedi 11 aylık yürüdü
kralicee1903 Ben 5 aylıkken kullandım herkesten uzağım mecbur kullanma zorunda kaldım hiç de sorun olmadı sadece dikkat ettim şuan 11 aylık neredeyse 2 aydır binmiyor emeklemeye başlayınca bırakrık
Adakusss Bende sizin gibiydim tedirgin oluyordum kötü birsey yapıyormus gibi hissediyordm kızım 4 gğn sonra 1 yaşına gircek 1 aydır yürüyor abartmadgnız sürece hiç bşrsey olmaz korkmayın 🙂
CLEXAN06 Kesinlikle kullanılın hem elinizden çıkar biraz hem de yürüme alıştırması olur zaten sıkıldıklarında hemen mızırdanıyorlar
lohusaserbeti Ya zararlı dedikleri için ben almadım kullanmıyorum ama sonuçta biz yürüteçle büyüdük yani bilemiyorum o yüzden
Storymoon yirmiikikasim23 9. Aydan sonra başladım işim varken hep koyuyordum içine rahat oluyordu ama benimki seviyeli yürüteçti ayarlanabilir yani 3 kademesi vrdı en alçak kademede tutuyordum bacakları rahatsız olmasın diye 11. Ayda içinden çıkmaya başladı bıraktım yürümeye başladı koltuklardan tutunarak sonra tam 1 yasında tutunmadan yürüdü
Mikisss 3melekannesi_ bana doktor asla koyma dedi.yurutkec çocuğu zorla yurutmek demekdir dedi.zamani geldiyinde bebeyin kalkib yuruyucek dedi.bacaklarina boynuna omurliyne zararli dedi.ama yinede siz bilirsiniz
Storymoon Mikisss dediğiniz doğru ama her çocuk için geçerli degil ve bndeki kadameli yürüteçti hiç rahatsız olmadı
selnsnc 3melekannesi_ ben kullanıyorum çünkü çok hareketli bi çocuk durmuyo sabit olan şeylerden sıkılıyor hemen 7 aylıkken aldık şu an 8 aylık baya baya evi turluyo. Emeklerse inşallah bırakıcam
Mikisss Storymoon çocuğumun doktoru yanına gelen tüm çocuklara yurutgec onermiyor.kac kes şahidi oldum zamanı geldiyinde tutunarak yuruyucek dedi.
Melikemg 3melekannesi_ 7 aylıkken başladım koymaya şu an 7 buçuk aylık evde tekim mecbur koyacam namaz yemek temizlik esnasinda
Coynes Bende yalniz buyutuyorum kizim erken emekledi hic ihtiyac duymadim nereye gidersem pesime geliyor 😂
Prenses_isabella 3melekannesi_ 7. Aydan beri kullanıyoruz. Bebeğim 1 yaşına giricek 2 haftadır yürüyor. Hiçbir sıkıntısını görmedim çok şükür. Artısını gördüm. Ben temizlik yaparken oda hep peşimde dolanıyordu çokta hoşuna gidiyordu.