Yaren-1526 Ayyyy canım sorma.bşz evde yokken girmişlerdi 1 ay evi kendilerine yuva yapmışlar. 2aya yakın sürede kurtulduk 🤦 ben geceleri oturup ağlıyordum artık. Birde bizim yan binanın terastan geliyordu 2 sne üst üste yazın yasadık aynı durumu sonra söyledik. Kuş besliyorlar onun yemine pisliğine geliyormuş ordan catılarda cogalıp evlere dagılıyormus. Sonra bin şükür olmadı bir daha ne yaptılarsa artık