denizdgr
pamukmomm
Şöyle izah edeyim ben oncelikle kilomuz cok şukur iyi ben 30.90 şu şekilde veriyorum içmiyor 4 saatin sonunda 90 içiyor mesela daha yok.başka bi zamanda 180 içiyor 1 saat sonra tekrar acıkıyor 60 içiyor.vs bu sekilde yani aslında 7 aylık bir bebegin icecigi kadar içiyor ama saatleri çok karışık ne zman kaç içecegi belli olmuyor.yoksa tabikide 30.60 vermem kac içecegi,ne zman icecegi belli olmuyor bunu otturamadĵk demek istedigim bu.bugun mesela 2 saatin sonunda 120 içti 2 saat snra tekrar 120 içti.yani besleniyor içiyor ama ne zman,hangi saatte içecegi belli degil.bende bir düzen olsun istiyorum böyle parçik pinçik degilde bi içmede mesela 180 içsin 4 saatin sonunda yine aynı sekilde veya 3 saatin bi düzenimiz yok.bunu anlatmaya çalısiyorum