neslihanada Kafayı yemek üzereyim gündüz hiç uyumuyor 10 dk bir kalkıyor ağlıyor gülse bi anda ağlıyor uykuya geçerken ağlıyor hep ağlıyor kadayı yemek üzereyim zaten gazlı bi bebek ama bu 1 haftadır dahada beter uykuları gitti
canssm neslihanada benim de 2 ay 10 gün oldu gündüz kucağımda uyuyor yatırıyorum kalkıyor :( burada durayım belki biri taktik verirrr
evremoz neslihanada 3 ay 6 günlüğüz 2,5 aylik olduğundan beri gündüz uykulari yok. Bugün 10 kere uyutmaya calistim.belki de 10 dk max uyudu birkac kez sonra yine uyandi. Ne yaparsam yapayim uyumuyor deli olucam
bekledigimmucizemm neslihanada kızlar benimde öyleydi ama dışarı çıkarıyorum artık çok güzel uyuyor evde olunca uyumuyor bu şekilde uyutuyorum
duygu_aslanalp neslihanada Benimde bebeğim 2 ay 27 günlük asla ama asla gündüz uyumuyor uykusu gelince inanılmaz huysuz ağlıyor kucağımda uyuyakalıyor beşiğine bırakınca ya hemen uyanıyor yada 10 dk sonra gözlerini açıyor ve devam ettiremiyorum. Aşırı yorgun ve çaresiz hissediyorum 🥹
neslihanada cakici evremoz doktordan geliyorum ben şuan süt ürünlerini yeme dedi relektaz damla verdi 20 gün denicez
evremoz neslihanada alerji var midir diye bende sordum ama olsaydi bu aya kadar çoktaan gelirdin hastaneye fln dedi. Vücutta döküntü bulamadigi için ve kakada kan yok diye sadece probiyotik verdi
neslihanada duygu_aslanalp ben doğdundan beri onu çekiyorum 4 aylığız tükendim artık bende çok zor kolik bebek
neslihanada evremoz deneme yanılma yoluyla anlıcaz dedi alerjiyi rahatlarsa kullanınca ilacı var demekdir