1gunes bende başladım geceleri oyunmadan bir kere 210 cc içiyodu 3 gün kuralı ile 90 a kadar düştük.30 a gelince bırakıcam .sizde bu şekilde deneyebilirsiniz.emziren arkadaşım da emzirmeyi bıraktı.onun bebeği gece 3 kez kalkıyodu.yine 3 gün kuralı ile ilk en son sabaha karşı olanı bırakto.sonraki günler 3 gün 3 gün diğer kalktıklarını bıraktı.çok zor olmuştı ama yaptı. Sizde sık sık kalkıyosa bu yöntemi deneyebilirsiniz.