A-l-e-y-n-a Var var 15 senedir aynı hastalığım var. İlacımı düzenli alıyorum tedavisi hayat boyu ilaç maalesef..Selenyumdan zengin beslenmelisiniz,D vitaminine dikkat edin. Karnabahar,brokoli,lahana ve Kırmızı lahanayı az tüketin.Kilo vermeye engel değil ama süreci uzatıyor. Doğum sonrası 4 kg fazlam kalmıştı diyetle 2 si gitti. İlaçlarınızı sabah aç karnına mümkünse hep aynı saatte alın. Bende de Nodüller var küçülltmede bal ve çörek otunun çok işe yaradığını gördüm. Geçmiş olsun ❤️