Merhabalar anneler kızım 15 buçuk aylık sizlere bir günlük beslenme rutinimizi anlatmak istiyorum daha bilgili daha deneyimli tecrübeli olan anneler var ise yanlış yaptığım noktalarda lütfen uyarabilirler mi şunu şöyle yap diyebileceğiniz şeyler olursa lütfen söyleyin kızım genel olarak erken uyanıyor dokuz gibi ortalama onla 11 arasında da kahvaltısını yaptırıyorum kahvaltıda lor peyniri yumurtanın yarısı bir tane cici bebe biraz ceviz bunları suyuyla karışım yapıyorum ve yediriyorum arada da 2.03 tane patates ya da ekmeği reçele batırıp veriyorum yanında da bazen çay bazen de pekmezli su içiriyorum hani çay diye Neyse bir gibi uyuyor uyandıktan sonra bir yarım saat açılmasını bekleyip çorbasını yediriyorum yanına yoğurt giderse yoğurtla vs . Ortalama 1_2 Saat sonra ara öğün veriyorum daha sonra sekizle dokuz arası akşam yemeği o da yine çorba şeklinde ve on gibi uyuma gece mama istediğinde de Ballı süt içiriyorum. ( Şimdi arkadaşlar kızım katı gıdalar çok fazla tüketmiyor çorbayı da içerisinde en fazla şehriyeli bulgurlu pirinçli şeklinde yiyor büyük Sebzeler şeklinde olunca yemez o yüzden böyle çok sebzeli olan çorbalarımı blender yapıyorum , İşin o kısmında yanlış yaptığımı biliyorum ama çocuğum aşırı derecede iştahsız bir çocuktu diye bu şekilde yedirmek zorundaydım)