Merhaba anneler
Bugün 5.günü bitirdik kızım çok rahatsız surekli oksuruyo ve kusuyo 3 tane dr. gittik üçüde farkli seyler söyledi biri diştir dedi 7 ay 20 günlük bu arada biri virus dedi biri grip dedi geceleri uyku yok surekli oksurup kusuyo agliyo gunduzleride cok huysuz zaten kolik olarak buyuk simdi ise tarif edilmez sizin basiniza gelen oldumu lutfen cevap verin cok zor durumdayim kendimde grip oldum yorgunum uykusuzum son hastaneye gittik labruator testi ve idrar testi istedi idrar yolu enfeksiyonda olabilir dedi ama atesi sadece bir gun oldu cok sukur simdi ates yok sizce ne olabilir cok istahsiz surekli uyaniyo formul mamasini icince hemen oksurup kusuyo