Fatiss Bu haftalarda yerleşme olduğu için ağrı normal olarak kabul ediliyor ama yinede aksatma ben 1 hafta çektim ağrıyı gitmedim yerleşme durumudur diye ama maalesef düşük riskim çıktı ilaç iğne tedavisine başladım şuan 23 haftalık olduk çok şükür riskim geçti korkutmak amaçlı söylemiyorum yinede mutlaka doktorunuza danışın benim yaptığım hatayı yapmayın umarım kötü bişey yoktur geçmiş olsun 🌸