seymassssss ben bugün gittim iletişim bilgisi istemedim, hızlı konuşuyor yorumlarda dendiği gibi bilgisi ve muayenesi iyi geldi bana bebeğin heryerine baktı detaylı inceledi, sorduklarımı cevapladı ama kısa ve net. Öyle uzun uzadıya anlatmadı, bilemedim açıkçası🤷♀️