Kızlar merhabalar bebegım iki gün sonra iki aylık olacak bugün sürekli hapşırma ve öksürüğü var galiba hasta oluyor soğukta değil ev neyden üşüttü nasıl oldu hiç bilmiyorum ilerlemeden ne yapabilirim fikri olan var mı şurup vs verilmiyor galiba bilmiyorum da ilk çocuğum hastaneye ilerlelerse götüreceğim şuan takip ediyorum ama evde ne yapabilirim yardım edin lütfen