Hanımlar merhaba, kiwi marka yoğurt makinem var. Activia ile bir kere yoğurt mayaladım çok güzel oldu. Bu arada pastörize süt ile yaptım. Şimdi sorum şu bir sonraki sefer yoğurt mayaladığımda tekrar başka bi paket activia ile mi yapmalıyım yoksa yaptığım ypğurt ile mi? Ek gıdaya yeni başlayacağız o yüzden bilmiyorum