Elayberosmom Ben Galatasaraylıyım. Çok şükür eşim de Galatasaraylı. Bu akşam şampiyonluk belli olacak 😂💛❤️ sizler hangi takımlısınız?
Birdunyabircennetannesi Elayberosmom Eşimde bende tutmuyoruz Ay iyiki sevmiyor maç falan babamla abim aşırı derecede izlerlerdi 🤦
Elayberosmom Birdunyabircennetannesi ay ben bayılırım maç izlemeye. Bir kere çok bağırmışım komşu kapıya geldi kavga ediyoruz sanmış😂😂😂
MadamMommy Elayberosmom Güya Galatasayliyiz ama en son hakan şükürde kalmışımdir 😂lig de kaç puanı var bilmem şampiyon olsa sevinmem olmasa üzülmem yazarken farkettim de artık tutmuyorum takım sanırım 😂😂
Begonvil__ Elayberosmom tam bir futbol bağımlısı eşim 😁 bende lise yıllarında çok takip ederdim. Ben Fenerbahçeliyim eşim Galatasaraylı 🙂
serendipity16 Elayberosmom ben gs eşim fb bakalım oğlumuz hangi takımlı olacak 😂 gerçi ikimizde fanatik değiliz