[silindi] babysln sosyal hayat çarsı bitik o yüzden konteyner carsı ile idare ediliyo 2 AVM var kreş de küçük şeyler anaokulu vardı hala aktifse orayı öneririm bahçesi fln çok hoştu zaten köklü de bi kreş
[silindi] umudumubeklerken gelincik tepe de oturuyorum TOKİ öneririm size de, dün de deprem oldu korktuk epey
umudumubeklerken [silindi] bende orayı istiyorum eşim uzakmış sosyal çevre yokmuş diyor da ben ücretsiz izne ayrılacağım evde olacağım bebekle diğer kızımı da anaokulu ya da kreş düşünüyorum siz memnun musunuz ne dersiniz
[silindi] umudumubeklerken sosyal çevre zaten merkeze gitseniz hayalet şehir gibi aynı gelincik tepe en azından evler var evler dolu, yıkım yok burda öneririm yani herhangi bir tokiyi de öneririm size