Benim kızım kolik. Şuan 2 ay 21 günlük. İlk zamanlar çok zorlandık onunla birlikte çok ağladım. Zamanla alıştık ona iyi gelen sakinleştiren şeyleri bulduk. Tabi her biri 5 dk sakinleştiriyordu ama öyle öyle akşamları atlatıyorduk. En son fön makinesini yerde açıp üstünde battaniyeyle sallayarak uykuya geçiriyorduk. Son 1 haftadır nurse harveys colex şurubuna başladık, biogaia da kullanıyoruz. Bu ikisini birlikte kullanınca mı etki etti yoksa 3. Aya yaklaşıyoruz diye mi bilmiyorum ama geçen hafta cumartesiden beri çok daha iyi. Zaten gazını ve kakasını çok daha iyi yapıyor rahatlıyor anlıyorum. Denemediyseniz bi o damlaları birlikte kullanmayı deneyin, bir de gün içinde sürekli bisiklet hareketi yaptırıp karnına doğru bastırıyorum. Kriz anı gelmeden yapıyorum çünkü o zaman izin vermiyordu zaten.