Kızlar bebeğimin birden ateşi çıktı 37üstüydü en son 38oldu ama ilaç vermedim eklem yerlerine ıslak bez koydum hemen ilaç vermek istemedim açıkçası ve şuan düştü ıslak bexden sonra fakat önerebileceğiniz doğal yöntem etkili olan varsa alabilirim sizlerden limona çoraplarınıda basıcam onun dışınca yardımcı olabileceğiniz tavsiyeleriniz var mı 10aylık ama dişlerine baktım bi belirti yok gibi ama iştahıda yok 1haftadır anlayamadım memleketteydik bugün döndük rüzgar aldı bugün biraz o etkilemiş olabilir mi anlayamadım 😔