Gnyarknnn sizin ağrınız yokmuş iyi bari bende hamileyken öğrenmiştim 7. Aydan sonra aşırı zorladı 8. Ayımda enfeksiyon değerlerim çok yüksekti suyum geldi ve erken doğum yapmak durumunda kaldım hamilelikten önce halledin bence ilerleyince kötü oluyor