Güzel annelerim 3 yıl sonra sezeryan yerimde ağrı basladı ankara universitesi hastanesine gittim geçenlerde alttan ve üstten muayene oldum. Ama hiç bisey yok dedi doktor dikişler bir problem yok hatta hamile bile kalabilirsin artık dedi. Sonra ikinmami istedi fıtık var mı diye baktı ele gelen birsey yok dedi ultrason gunu verdi bende ultrason günü yokum ankarada vana gidiyorum. Eşimden dolayı orada yaşıyoruz 2 yıldır. Lazer oluyordum burada kaldığım sure boyunca jilet yapmak zorunda kaldım acaba diyorum onların batık ağrısı mı ben mi öyle hissediyorum bilmiyorum. Ayağım üşüyünce bir sizlama hissediyorum çok bariz bir ağrı da değil psikolojik mı acaba bilemedim 😔