Kızlar oğlum 1 aylık oldu yeni yeni dışarı çıkmaya başlıyoruz sadece anne sütüyle besleniyo ama dışarda çok zorlanıyorum emzirme konusunda ben uygun bi ortam bulana kadar çocuk çıldırıyor ilk çocuğum o yüzden deneyimli annelerden öneri bekliyorum dışardayken nasıl yapabilirim mama mı versem yada sütümü sağsam dışarda nasıl vericem hiçbir fikrim yok