ketenprensess_4747 Kızlar ya arkadaşımın,Haziran ortalari gibi doğumu var evi sıcak oluyor bebeğine nasıl kıyafetler almalı fikirlerinize ihtiyacım var teşekkürler….
eren2550 ketenprensess_4747 fermuarlı tulum ve sıfır kol beyaz zıbın içine Tulumun çıtçıtlısı bence kullanışlı değil Birde beyaz anvelop tarz zıbın alsın Beyaz Sıfır kol zıbınlar Bence beyaz uzun kol zıbın almasın
masalikomm Ben 10 gun oldu dogum yapali evim sıcak oldugu icin zıbın giydiriyorum bol bol zıbın alabilir şort zıbın takımlar var onlardan alabilir kısa kollu tulum alabilir