Benim kızımda 8 aylıkken düşmüştü yatak odasındaki yataktan yüz üstü düştü hiç bir yerinde kızarıklık da yoktu ama ben doktora götürmüştüm o gün doktorda yüksekliğini sormuştu hareketlerini kontrol etti ağlaması da yoktu gerek görmedi bir şey yapmaya belirti de yoktu bizde .10 gün hareketlerini kontrol etmemi söylemişti bence doktora götürmelisiniz bir kontrol ettirin