Kızlar bir sey danismak isitiyorum bebegim 2 aylık ve dogdugundan beri uykusu hep çok ilk 1 ay cok zor uyandiriyordum sariligi olmasin diye cok caba sarfettim olmadi cok sukur simdi de yok ama bebeğim gece sadece emmeye kalkiyor 2 vey 3 saatte bir ve gunduz de uyuyor özellikle 3 den sonra emmeye kalkmak istiyor sadece sizce normal mi ? Doktorumuza da danisicam da daha randevumuza cok var