Kizlar oğlumun kilosu 9,7
Boyu 79 cm
Yaşıtlarına göre kısa sanırım. Çevremde oğlumda yaşıt bütün çocuklar uzun boylu ve kilolu.
Beslenmesi iyiydi, bı kaç gündür yemek istemiyor sadece.
Mama kullanıyorduk doktor bıraktırdı ek gıda ile beslenmesi için. Uzaması için ne yapabilirim? Çok minyon duruyor oğlum 🤔
Endokrin bolumune gitsem bir faydasi olur mu ? 🤔