sry03 Bebeğim 4 ay 9 günlük. Evimiz 24.5 derece. Bugün ilk defa kısa kollu giydirdim evin içinde. Kolları hafif serin göğsü ve sırtı sıcak. Acaba uzun kolluya devam mı etseydim?
coraplarheptek sry03 atlet ve penye giydiriyorum sadece 3 aylık bebeğime ama kombi hala en dusukte yanmakta
3kedili2bebekli sry03 24.5 derecede kısa kollu hatta oğluma atlet giydiriyorum daha çok sicakliyor ya kızıma göre, su an evim 22-23 derece arası gidip geliyor tek kat ince uzun kollu zıbın ve alt o kadar
EgemenAtam sry03 Valla ben terden bayilcak gibi oldugumda bile kollarim bacaklarim buz gibi oluyor☺️Sirti ve gogsu sicaksa sorun yok bence