Prenses-annesi1 38 günlük oğlum kucağımda saatlerce durup uyur ama yatırdığım an 5 dakika içinde kalkıyo gazı yok karnı tok olsa bile durum aynı var mı bunun Bi formülü yatırdığım da uyanmaması için 😅
betii9223 Prenses-annesi1 bir ara beşiğine yatırdığım gibi uyanıyordu. İnternette göğüs pedinizi bebeğin yatağına koymamız gerektiğini gördüm. Denemiştim ve işe yaramıştı.
3kedili2bebekli Prenses-annesi1 o günlerde normal şey yapabilirsiniz gözünüzü üzerinden ayırmadan yüz üstü yada yan yatırabilirsiniz yada yatırmadan önce yatacağı yeri sıcak su torbasiyla ısıtın yavaş yavaş yerine koyun koyar koymaz bırakmayın elinizi ustunden yavaşça cekerken pis pis deyin yani bunlardan biri illa ki tutuyor 😂
Prenses-annesi1 sadeturkkahvesi11 benim kızımda öyleydi oğlumda aynı bebeklerin genelinde bu var galiba 🥲
Prenses-annesi1 circus 4 yaşında kızımda var oda ilgi istiyor oyun oynamak istiyor benimle uyurken oynarım diye her koyduğumda hüsran 😟
3kedili2bebekli Prenses-annesi1 normalde çok sever bebekler yuzustu çok küçük olduğu için illa seni istiyordur annesi ben carsafina süt damlatiyordum bir de