inciperininannesi Mültecilere yeten bütçe kendi ülkesinde ki hayvana yetmiyor. Bu katliamdır başka birşey değil yıllar önce önüne geçilmesi gerekilen durumu şimdi cinayetle bitiriyorlar. Herkesin kendi fikri kendine benim düşüncem bu şekilde, haaa evime alamıyorum neden ülkemin ekonomisi sağolsun yoksa kimseye bırakmaz ben alırdım evime merhametsizlerin eline bırakmazdım. Rabbim elbet o dilsiz kullarına yapılan zulmü görür bunu yapan da kabul edende benim gözümde birdir ve bunun günahını kimse ödeyemeyecek. Örnek olarak 80 köpeğin cezası 8 milyona kesiliyor. Onu parçalamış buna saldırmış sen en başta önüne geçmezsen sonu boyle olur işte katliamla…
Hayvanlar aç, hayvanlar şiddete uğruyor, hayvanlar taciz ediliyor, hayvanları vahşileştiriyorlar. Önüne geçilmeyen bir üreme sonu katliamla bitiyor hak mı bu neden bütün köpeklerde kesiliyor bunun hesabı Benim devletim yıllardır mültecilere bakıyor Benim verdiğim vergiyle, peki benim devletim Benim verdiğim vergiyi de bir hayvana bakamıyor mu her belediyenin yapması gereken şey belli bu hayvanlar üzerinde Ama hiçbir işini yapmadığı için sonuç böyle oldu. Yanlış bir şey söylemek istemiyorum laflarımı da onun için seçiyorum ama benim gözümde buna yapan da yaptıran da onay veren Yani bu konunun arkasında olan kim varsa canidir günahkardır acımasızdır. Dışarıdan kolay o zaman al köpeği sahiplen sen bak demek o zaman ses bize değil devlete çıkacak belediyeye çıkacak Sen bu hayvanları neden bakmadın Sen bu hayvanların neden engellemeden üremesine insanlar muhatap bulduğu için karşılarında evini al bak demek kolay ama kimse asıl muhataba hesap sormuyor. Kendi çevresinde saldırı olmuş olaylar olmuş bunun hesabı sadece hayvanlara kesiliyor. Ne diyeyim yazsam daha çok diyeceğim şey var Ama kendimi tutuyorum Bu da benim görüşüm kimse benimle aynı görüşte olmak zorunda değil