Arkadaşlar bebeğim 4-5 gündür doğru düzgün ememiyordu emerken ağlıyordu zorla zar zor icirsem de aradan 30 dk geçince burnundan ağzından fışkırır şekilde kusuyordu artık dayanamadım doktorumuzu aradım ve süte alerjisinin olabilcegini söyledi test yaptırdık alerji gibi bir durum da yok bugün yine öyle olunca dayanamadım bebeğim açlıktan yorgun düştü ve sürekli uyuyordu baktım olcak gibi az önce acile gittik ve doktora durumu anlatır anlatmaz bizi direk röntgene yönlendirdi ve bebeğimin bağırsağında genişleme olduğunu söyledi lavman fitil yapsınlar sarı alanda sonra bebeğin bağırsağı boşalınca emzir ve yanıma gelin dedi yaptık bebeğim çok rahatladı ve sonunda sütünü rahatça içti ve kusmadı doktorun yanına gittik ve acilen cerrahi bir doktora götürmemiz gerektiğini yoksa bağırsaklar tıkanırsa ameliyata yol acabilcegini söyledi siz yasadinizmi böyle birşey veya nasıl belirti verdi