Merhaba, nakite ihtiyacım olduğu için ve bebeğim artık büyüdüğü için elimde olan bebek arabamızı satıyorum. Ürün görselde gözüktüğü gibidir sadece frenleri çalışmıyor maalesef, yaptırmakla uğraşmadım açıkçası. Kullanımı gayet kolay ve çift yönlüdür. Fiyatı 1000 TL düşünüyorum. Pazarlık payı vardır tabi, sünnettendir. (Ürün sadece puset şeklindedir port bebe aparatı kullanılmayacak gibi olduğu için o yoktur bilginize)


