Kızlar merhaba
Oğlum 10.5 aylık, 9 aylıkken işe başladım ama bundan çok önceden beri oğlum benden başka kimseye gitmiyor. Uzaktan gülüyor, yakalamaca gibi oyunlarda eğleniyor ancak kimseye gitmiyor. Kimse dediğimde babası, babannesi, dedesi halası vs ve hepsi çok çok sevecen hiç kötü anları yok. Çocuğumun gözünün içine bakıyorlar resmen. Haftada 1 kez kesin eşimin ailesiyle görüşüyoruz, benim kendi babamı da sık sık görüyor ama ona da gitmiyor. Yani şöyle mesela kaynanamlara gittiğimizde mutfağa yardım ediyorum oğlumda halasıyla oynuyor ama gözü, kulağı hep bende. Beni görünce hemen hı hı hı diyip gelmek istiyor, ağlıyor. Beni odalarda arıyor kimi zaman. Ufak ufak yürüyor ama ben elini tutuyorsam başka kimseyi tutmuyor, başka kimseye yürümüyor vsvsvs. Bu normal mi? Hiç travmatik bir ayrılık yaşamadık, zor günlerimiz olmadı. Aslında o uyanıkken bir yere gittiğim oluyor, babasıyla parka fln gidiyorlar o ayrılıklarda ağlamıyor ama ben varken sadece benci. Ne yapacağım bu durum sadece bana özel mi? Yaşayan var mı?