Merhabalar 2.5 yaşında oğlum oyun alanı’nda koşarken düştü çenesini kaydırağın ucuna denk gelmiş bi baktım bi sürü kan akıyor kanama kesildi bi müddet sonra hemen acile götürdüm üniversite hastanesi dikilmesi gerek dedi anestezi verilcek diyince korktum kendi kendine kapanır mı diye sordum yüzde doksan kapanır dedi doktor küçük olduğu için kapanır dedi bende öyle diyince daha travma olsun istemedim ağrı kesici verdiler onu kullanıyoruz acaba başına böyle bir durum gelen var mı anneler kapanır değil mi kesik dilin ön kısmında doğru inşaallah bi nebzede olsa içimi rahatlatcak cevaplar alırım hala korkumu atamadım