ilk oioi emziğini denedim hem ağır oldugu için tutamadı hemde kavrayamadı sonra philips avent ultra soft denedim onda da midesi bulanır gibi yapıyor suan kızım üç aylık ve bu iki emziği kabul etmedi sizce hangi emziği almalıyım bide kiraz uçlular varmış onlar nasıl bilgisi olan ??