girlmomm Kızım beyaz tenli sıcaklardan isilik oluyor her gün yıkasam da geçmiyor gül suyu falanda yapıyorum kremde sürüyorum ama yok😞 sizin etkili yöntemleriniz var mı
byzzlyhayns girlmomm ben de küçüklüğümden beri çok olurum hametan krem çok iyi gelir bana ama merhemi değil kremi iyi geliyor
CLEXAN06 Hiç bir şey sürmeyin çok kızardığı durumlarda şampuan kullanmadan ılık duşlar aldırın pamuklu ince bi zıbın giydirin açık hava da daha hızlı iyileşir. Kızım temmuz doğumlu biz hiç sorunsuz böyle atlattık
girlmomm CLEXAN06 öyle yapıyorum ama çoğaldı gibi bizde geçen temmuzda doğduk yaşamamıştık bu yaz havalar ısınmaya başlayınca başladı🥹